Thursday, 16 July 2015

why we here ?

This article is not by professional one , this is my first article i am writing about my experience with the world . we people are always think that how bad going our life and we are the victims of the same and harassing our life what ia doing on this planet we even don't consider other as they are also living on the earth and doing same as we do so why we people blame on us ?
I give you small example suppose if we don't found the technological development way so can we reach on the moon ? I will say no. We understand science , we developed technology, our perseverance is the result of sound technology and create magnificent tools that change human beings life.

No comments:

Post a Comment